Ett litet bildregn på min fina ponny.

Publicerat 2015-01-10 kl. 19:48:29 av Isabel Håkansson
Han är en jäkla nöt ibland, min Snobben. Man jobbar tills benen domnar bort och ansiktet skiftar i rött och lila men fyf*n vad värt det är. Han är så himla fin när man får till det med honom. Mycket att tänka på hela tiden, driva med benen, mjuka händer, stadig sits, sitta rakt upp då han är stark och absolut inte störa. Jag ångrar inte en sekund att jag köpte honom och när man får chansen att se honom ifrån marken med någon som verkligen KAN rida honom sitter på. Waaah, nyper mig i armen. Det är min ponny, min galet fina ponny.
 

Nån dag, när jag samlat tillräckligt med mod och lite sådär så tänkte jag lägga upp lite jämförelsebilder på honom och oss. Skulle ni vilja se det? It's a BIG differense. Inta kommentarsfältet ↓
Publicerat i Allmänt,

Kommentarer
Postat av: Angelica Karlsson & Jalonen

Precis som du säger! En otroligt fin ponny! :D

2015-01-10 @ 19:52:33
URL: http://equua.blogg.se/
Postat av: Alma

Åh, va fina ni är! <3 För övrigt tycker jag du har ett väldigt snyggt efternamn ;)

Kram Alma

Svar: Åh tack! Dock är det min tränare som rider på bilderna. Ja, visst har jag.. du med ;)
Kram på dig!
isabelhakansson.blogg.se

2015-01-10 @ 21:28:32
URL: http://almaahakanssoon.horseworld.se
Postat av: Caroline

Det vore superkul att se skillnadsbilder, älskar sånt! Och håller helt klart med om att han verkligen är supersnygg :)

2015-01-11 @ 00:05:55
URL: http://turbosuit.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback