Ett alldeles för sent godmorgon!

Publicerat 2015-01-01 kl. 13:37:00 av Isabel Håkansson
Hej på er.. vad konstigt allting känns nu.. Så ovanligt men ändå så vanligt, ett nytt år har aldrig betytt så mycket för mig som det gör just nu. Jag vet att det är det här året som allt förändras, som jag kanske är tvungen att göra mig av med min bästavän och på det välja gymnasium som ska lägga grunden för hela min framtid. JA, det känns tufft.. det gör det. Dock är det ingenting jag försöker tänka speciellt mycket på, allt får komma som det kommer. 
 
Hur som helst, dagen idag ska bli grym. Jag ska rida både Snobben och Pepsi, så gott det går dock med tanke på att det är kramsnö utomhus. Båda ska få sig ett pass i paddocken, nöta lite skänkelvikningar och travas lång och låg. I slutet av ridpasset med Snobben ska jag även försöka om han orkar bära sig i en högre form, det kan bli intressant. Han har ju självklart tappat muskler under dem senaste månaderna när det inte gått att rida fullt ut, tyvärr. Men jag trimmar på så gott jag kan & hoppas på att det ska räcka för att han inte ska tappa all kondition eller sina muskler, såklart. 
 
Ikväll kommer en kompis hit och vi ska bara ha en basicly tjejkväll med en massa filmer, snack och skratt. Det känns som ett bra avslut på årets första dag. Det är 1 januari hörni, nu har vi chans att ändra på allt som blivit fel förra året och börja om på nytt.
 
Ta vara på den chansen ♥ 
Jag och Märta igår ↑
Publicerat i Allmänt,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback