En snöig lördagmorgon.

Publicerat 2015-01-24 kl. 13:02:38 av Isabel Håkansson
Godmorgon! ♥ Jag kom precis hem efter min lilla promenad ifrån Milla hem till mamma, det snöar som tusan och jag var helt vit i håret av all snö när jag kom in igenom ytterdörren.. haha. Det är mysigt med snö, men nu vill jag helst av allt att den ska smälta bort och bytas ut emot grönt gräs istället. Jag har aldrig saknat sommaren så mycket som jag gör nu faktiskt, det är helt SJUKT vilka cravings jag har. 
 
För att på ett snabbt och enkelt sätt gå igenom vad jag ska göra idag så punktar jag upp en liten lista.. ↓
 
• Äta frukost. 
• Byta om till varma kläder och åka ut till stallet. 
• Köra Philip med syrran. 
• Rida ut Snobben. 
• Mocka & fixa stallet. 
• Åka hem, duscha och gå ner till affären och köpa lite godis och annat gott. 
• Äta god middag och bara umgås hemma med mamma och syrran. 
 Bild från när jag & Madde körde Philip, sommaren 2013. 
Publicerat i Allmänt,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback