En rosa frukost innan sjukhus..

Publicerat 2015-01-16 kl. 11:59:27 av Isabel Håkansson
Min frukost imorse, jordgubb & hallon smoothie med jordgubbs-crunch. Rosa frukost, hihi.
 
Godmorgon, hörni. Nu börjar jag verkligen bli trött på att ha såhär ont, jag vaknade inatt lite efter klockan slagit 03 och kunde inte somna förrän 1-2 timmar efter det. Tårarna sprutade och jag låg och vred & vände mig i ren smärta. När jag vaknade hade det ännu inte gått över så idag har jag bestämt mig för att ta tjuren i hornen och åka till sjukhuset. Jag hoppas dem skriver ut nån mirakel-medicin som får mig frisk på nolltid, för nu orkar jag inte ha ont längre..!
 
Igår var jag ju som sagt i stallet för att hälsa på hästisarna. Och förresten haha, GISSA VAD jag möttes av när jag öppnade Philips boxdörr? Pernilla som lagt sig under en filt i Philips halm och lilla Philip som stod och mös med henne iklätt ett halv-fodrat täcke. Pernilla hade varit klar i stallet sen nån timme tillbaka, hmm. Jag ställdeiallafall upp Snobben i gången, tog av han täcket och gosade med honom en massa, gav honom lite godis och kramade om honom hårt och länge. Han verkade väldigt glad över att se mig, la upp sitt huvud på min axel, pussades och var bara allmänt jätteglad. Min lilla prins, förhoppningsivs syns vi om nån dag igen.. jag måste bli frisk först ♥
 
Sanna har stallet idag och ska skritta ut Snobben en vända, det mår han bara bra utav. Själv ska jag ligga hemma i sängen och kolla gossip-girl all day long. Jag började titta på serien igår och har redan sett 10 avsnitt, hehe. Hur som helst, ha en finfin fredag allihopa och sätt på er extra varma kläder så ni slipper alla tråkiga sjukdomar och förkylningar, just saying. Puss!
Publicerat i Allmänt,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback