En lugn söndag väntar..

Publicerat 2015-01-25 kl. 10:59:00 av Isabel Håkansson
Godmorgon! Nu har jag precis tagit in lite frukost på rummet, slagit på datorn och tänkte uppdatera här litegrann medans jag äter frukost, mysmys. Dagens planer är faktiskt väldigt lugna för en gångsskull, vilket känns jätteskönt såhär en söndag & allt. Det enda som ska göras idag är stallet, nothing more nothing less. Philip ska köras en runda och Snobben ska ridas i paddocken en liten stund. Har jag tur så kan mamma fota mig litegrann, det skulle vara superbra då det veeerkligen behövs klickas lite nya ridbilder. 
 
Söndagar brukar för mig innehålla en massa ångest inför en ny skolvecka, men idag har jag lovat mig själv att inte tänka på skolan och istället peppa mig själv inför en ny vecka med en massa nya möjligheter. Det är så dumt egentligen, att man har tabulagt söndagar som egentligen skulle kunna vara världens mysigaste dag då man tar hand om sig själv och laddar om inför en ny vecka.. Hur härligt hade det inte varit och LÄNGTA till söndagar liksom? Hm.. 
 
Förresten! Tack för grym statistik dem senaste dagarna, jag vet inte vart ni alla kommer ifrån och det känns så ballt att skriva inför så mycket människor. Varje dag. Föreställ er själva, 100 människor rymmer upp en biosalong, och jag har fler läsare än så? Waaah, så kul! 
En fulig bild från i somras ↑
Publicerat i Allmänt,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback