Efter 14 timmar av endast sömn..

Publicerat 2015-01-27 kl. 15:58:00 av Isabel Håkansson
Hello bloggisar! Igårkväll gick jag och la mig så fort mitt sista inlägg var publicerat på bloggen, så jag vaknade rätt utvilad imorse. Jag hade fortfarande feber men bestämde mig iallafall för att gå upp och duscha i hopp om att piggna till litegrann och kanske känna mig lite bättre.. men nope. Jag övervägde att proppa i mig ettpar ipren och ändå pallra mig iväg till skolan, men det kändes ovärt. Jag vill bli frisk nångång, PÅRIKTIGT.
 
När mamma åkt iväg till jobbet (lite innan klockan 8) så somnade jag och sov enda fram tills klockan var 1. Alltså, inatt/idag har jag sammanlagt sovit i 14 timmar. Fortfarande känner jag mig otroligt trött, så den här dagen kommer att få bestå av endast tre simpla saker - plugga, sova, blogga. That's it. Jag satsar på att vara tillbaka i skolan imorgon, feber brukar ju trots allt inte hålla i sig jätte länge.. *pepparpeppar*. 
 
För att det här inlägget inte ska bli alldeles för tråkigt så tänkte jag fråga er om ni har nåt önskemål på åsiktsinlägg som jag skulle kunna skriva? Jag har all tid i världen idag och lägger mer än gärna ner lite av den tiden på att skriva nåt smaskigt åsiktsinlägg.
 
↓ Kommentarsfältet är ert! ↓
Mood right now. Bilderna är tagna ifrån tumblr. 
Publicerat i Allmänt,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback