Det här med att sluta halv 4 en fredag..

Publicerat 2015-01-09 kl. 15:53:05 av Isabel Håkansson
FINALLY - HEJ! Waaah, vad det är segt att sluta halv 4 en fredag. Kunde inte lärarna ha satt den tiden på en måndag istället, liksom. Då är man ju ändå *host* sådär lagomt pepp på skolan ifrån början, hehe. Anyhow, skoldagen gick relativt snabbt iallafall och lektionerna var chill. På matte-lektionen t.ex så pratade vi mest om gymnasiet och nationellaproven samt om resan till Romme som hela 9:an ska åka på i slutet av februari, så det kändes lagomt bra att få sitta och disskutera om en massa roliga (bortse nationellaproven) saker istället för att sitta med näsan i matteboken och räkna tal. 
 
Nu är jag iallafall hemma och ska käka lite mellanmål, packa lite kläder och fräscha till mig inför den spontana Stockholms trippen ikväll. Ni som hängt med ett tag vet att jag ÄLSKAR Stockholm och alla dess principer, den härliga, powerfyllda luften, stressen, människorna och allt som gör Stockholm till just, Stockholm. Jag blir alltid lika inspirerad och taggad när jag åker därifrån, och jag hoppas självklart att denna gång inte blir ett undantag. 
 
Herregud, vad tomt det känns att inte ha varit i stallet på 3 dagar nu. Tiden blir så överflödig, vad gör folk som inte går på nån sport eller har häst liksom? Hänger med kompisar, ser på serier, shoppar eller vad? Själv skulle jag bli sååå uttråkad. Jag behöver nånting att brinna för, känna passion för nånting, få älska någon, på riktigt. Och alla dem 3 sakerna uppfyller hästarna & stallet, för mig. Imorgon får jag äntligen träffa mina små hjärtan igen, iallafall ♥
Ni har sett den här bilden alltför många gånger nu, men har ni sett den några gånger förut så klarar ni att se den en gång till hoppas jag.. hihi. 
Publicerat i Allmänt,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback