Alive & kicking!

Publicerat 2015-01-03 kl. 12:14:28 av Isabel Håkansson
Godmorgon! Herregud, vad jag vänt upp och ner på mina dygn.. Jag vaknar runt 11-12 varje dag och somnar inte förrän 01-02 på nätterna. Jag måste ta tag i det imorgon, så att det inte blir alltför jobbigt för mig sen när skolan börjar. Är ni också som jag, och vänder om dygnen heeelt så fort ni får lov? Det är såå jobbigt.. haha. 
 
Jag sitter och äter en frukost inspirerad lunch just nu som består av varma mackor i ugn, gottgott. Idag ska Snobben ridas ut och bara få busa en massa, för det är han välförtjänt! Jag tycker att han verkat lite down dem senaste dagarna och har därför mer och mer börjat tänka på att ge honom nån form av vintervila..? En vecka vila, en vecka bara skritt och trav kravlöst och sen kör vi igång igen, vad sägs som det? Då hinner han inte tappa alla muskler men får samtidigt verkligen vila ut och samla krafter ordentligt.. hm. 
 
Philip får sig en rykt och en massa pussar i vanlig ordning, min lilla älskling. Jag skämmer bort hästarna till max just nu och är i stallet liite för många timmar varje dag, men jag tycker att man ska passa på under loven att vara ute i stallet så mycket som möjligt. När skolan drar igång sen så har man alltid ett tidsschema att gå efter och kan dessutom aldrig slappna av ordentligt pågrund av alla läxor och prov man har att plugga till.. hatar det. Meeen - en dag i taget. Nu blir det stallet! 
Är han inte gaaaalet söt? Jag smälter, verkligen.
Publicerat i Allmänt,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback