Upp & iväg!

Publicerat 2015-02-23 kl. 10:34:05 av Isabel Håkansson
Godmorgon ♥ Jag har en en sån satans beslutsångest angående vad jag ska hitta på med Snobben igen, och det var det första som dök upp i mitt huvud när jag vaknade imorse.. haha. Långritt, promenad eller longering står det emellan, hmm.. Jag ska inte rida i paddocken nånting nu förrän det torkat upp där ordentligt, igår ställde isen som var kvar på sidorna i paddocken till det rätt mycket nämligen. 
 
Philip ska få sig en promenad iallafall, bara få komma ut och sträcka på dem små benen litegrann. Sen när stallet är fixat och båda hästarna är motionerade så ska jag ställa dem båda i duschen, spola av deras ben, tvätta deras svansar och fläta ihop dem & toppa det med lite massage för både Snobben och Philip. Snobben är verkligen i värsta stel-perioden just nu, så lite massage med värmande liniment tror jag skulle göra honom gott. 
 
Gud, vad mycket häst-snack det är här inne just nu känner jag.. Men jag är så förvirrad efter gårdagens ridpass fortfarande, ångrar att jag bröt ihop så snabbt och vill bara göra om och göra rätt. Anyhow, min morgon låter jag kickas igång med hjälp av en god, energirik smoothie framför datorn. Perfekt! Ha en bra måndag alla ni ♥
 Right now.. ↑
Publicerat i Allmänt,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback