Tillsammans mot cancer ♥

Publicerat 2015-02-06 kl. 16:34:10 av Isabel Håkansson
Jag fick ett mejl ifrån en tjej som heter Linda för några dagar sen. Linda är med och deltar i ett sysselsättningsprojekt på ett företag som heter "For Life", där dem arbetar med att samla in pengar till cancerforskning. Hon undrade om jag ville hjälpa dem med lite marknadsföring, och för mig var det ingen tvekan om saken, självklart ville jag göra det! Dem har försäljning via E-handel samt vid större evenemang, varav överskotten går oavkortat till deras insamling om cancerforskning. 
 
Igårkväll fick jag hem ett litet brev med ett armband i, ifrån deras hemsida. Jättefint armband med svarta pärlor och silverdetaljer och med texten "forlife" i mitten utav armbandet som en liten banderoll. Riktigt bra gjort! Vill du beställa ett armband eller varför inte ett mobilskal ifrån deras hemsida? Klicka HÄR
 Här är 3 egentagna bilder på mitt armband ↑
 
Cancer är en hemsk sjukdom, och alltför många dör utav den varje år. Och förutom att vi varje år förlorar mycket fina och oskyldiga människor, så förlorar även barn sina föräldrar och föräldrar sina barn. Ingen kan göra allt, men alla kan göra något. Tillsammans mot cancer ♥
Publicerat i Allmänt,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback