Söndag igen!

Publicerat 2015-02-15 kl. 09:57:28 av Isabel Håkansson
ZzZZzzzz.. såå trött. Pappa väckte mig tidigt imorse och så dukade vi fram lika god frukost som igår, idag igen. Så nu är jag mättare än någonsin förr och ska alldeles strax börja byta om, sminka mig och fixa håret. Idag åker vi tillbaka hem till Sala igen. Snobben ska ridas och så avslutas dagen ihop med Madde, Sara och Ida då vi ska plugga ihop inför den tuffa skolveckan som väntar. För att ni ska få en klarare inblick av vad jag ska göra idag så slänger jag upp en punkt-lista. 
 
• Rida Snobben. Snobben har gått lugnt nu i helgen, vilade i fredags och skrittades ut igår eftersom Sanna var sjuk & inte orkade så mycket mer. Jag tror inte Snobben klagade över lite vila direkt, min lilla latmask! Det enda negativa är att han kommer vara extreeemt pigg idag, så det blir paddocken för säkerhetsskull.
 
• Blogga, blogga. Sååå mycket på G med allting nu, nya samarbeten är på ingång och jag har lite mejl som måste skickas iväg senare ikväll. Sedan ska bloggen självklart tankas på med nya inlägg inför veckan som kommer bli rätt tidspressad. 
 
• Möta upp Sara och Ida, köpa med oss gottis och gå hem till Madde. Plugg, plugg och lite mer plugg blir det ikväll. Det känns sååå skönt iallafall att få lite plugg gjort iallafall, jag pluggar så dåligt när jag är själv. Hihi.
 
• Ta fram kläder, packa om väskan, måla naglarna och fräscha till mig. Likt varje söndag så ska jag duscha med hårinpackning, ha facemask och måla naglarna. Man känner sig alltid lika fräsch efteråt och jag somnar så gott efter att ha tagit hand om mig själv lite.
Nu.. kicka igång dagen! 
 
Publicerat i Allmänt,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback