Snobbens nya ridtäcke!

Publicerat 2015-02-02 kl. 20:50:00 av Isabel Håkansson
Hur fint är inte det här ridtäcket? Jag älskar strukturen och att det sträcker sig långt ner över hästens rumpa. Ju mer den skyddar desto bättre, liksom! Dessutom klär Snobben riktigt bra i marinblått och det är ju bara ett stort plus i kanten. Ridtäcket är gjord i tät fleece och skyddar bra emot kylan, med tanke på att den är gjord i fleece så är den ju inte vattentät dock..
 
Ridtäcket kommer att få sitta på Snobben under uppvärmningar på ridpass både i ridhuset och utomhus. Det är köpt på "Börjes" för 249:-, vilket enligt mig är ett riktigt bra pris! Både jag (och Snobben) är supernöjd! Jag är så kräsen när det kommer till täcken, det ska sitta bra, vara snyggt OCH varmt.. ni hästmänniskor vet hur det är ;) 
Publicerat i Allmänt,

Kommentarer
Postat av: Julia Axelsson

RIKTIGT snyggt! :D

2015-02-03 @ 16:23:23
URL: http://julialinneaaxelsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback