Skolavslutning 2015.

Publicerat 2015-02-21 kl. 13:20:00 av Isabel Håkansson
Skolavslutningen det här året är ångestladdad, minst sagt. Jag bävar mig inför gymnasiet och kommer sakna alla fina människor på skolan jag går på nu. Men hur ångestladdad än skolavslutningen är så tycker jag ändå att det är jätteroligt att scrolla upp & ner bland en massa fina klänning, höga klackar och fina smycken. Jag letar efter en enkel klänning som går i färgen vit eller någon annan ljus färg. En ljus aprikos/korall färgad klänning hade varit uuurfint, men det är svårt att hitta tycker jag. Min klänning ska stämma på alla plan, punkt. 
Vad känner ni inför skolavslutning? Har ni börjat kolla efter skolavslutningskläder ännu? 
Publicerat i Allmänt,

Kommentarer
Postat av: Karolina

Kan du länka klänningarna? Tack på förhand❤️

2015-05-21 @ 17:41:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback