See you soon, gbg.

Publicerat 2015-02-23 kl. 13:00:00 av Isabel Håkansson
        
Gissa vart jag beger mig på torsdag? MOT GÖTEBORG. Pappa ändrade sig på nåt konstigt vis & gick med på att skjutsa ner mig och Pernilla till Göteborg så att vi kunde gå på vår efterlängtade ryttargala. Så galet kul ska det bli, och jag hoppas självklart på att få träffa många grymma och bra bloggare på galan. Så torsdag, fredag och lördag så kommer jag befinna mig i Göteborg. Längtar! 
 
När jag ändå är där så ska jag självklart passa på att shoppa inne på Tessie, där finns det så himla mycket och fina kläder för grymma priser. Självklart kommer kameran att hänga med ner i väskan och jag kommer blogga live ifrån Göteborg under alla tre dagarna. Wohooo, låt dagarna gå snabbt nu. 
Publicerat i Allmänt,

Kommentarer
Postat av: Julia Axelsson

Vet inte om du skrivit detta någonstans, men ska du på horseshowen också? :D Annars, kul med ryttargalan!!

2015-02-23 @ 17:08:15
URL: http://julialinneaaxelsson.blogg.se
Postat av: Lovisa Magnusson

Så grymt att du också ska dit :D Längtar så!! :)

2015-02-23 @ 19:48:23
URL: http://lovisamagnusson.horseworld.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback