Romme levererade!

Publicerat 2015-02-18 kl. 19:37:46 av Isabel Håkansson
One word: Jag ÄLSKAR att åka skidor. Så galet kul, verkligen! Jag trodde aldrig att det kunde gå så bra som det faktiskt gjorde, det var inte alls svårt att åka när man väl fått in snitsen, liksom. Haha, men min dag inleddes riktigt dåligt actually. Det började med att jag ramlade ifrån liften, och sen ramlade jag typ... 20 gånger i backen jag skulle åka ner ifrån? Jag mjukstartade ju inte i någon barnbacke utan jag gav mig direkt ut i dem blå backarna, och det var år & dar sen jag överhuvudtaget stod på ett par skidor och ännu fler år sen jag åkte slalom. Ida som åkte med mig då fick sig iallafall ett gott skratt, haha. 
 
Men som jag alltid säger, ger jag mig f*n på nånting så klarar jag det. Och dagen efter den *host* backturen flöt på och var sååå rolig, en massa skidåkning med braiga personer och mycket skratt. Dock är det himla intensivt att åka skidor måste jag säga, mina knän och ben överhuvudtaget gör jätteont och jag är så jäkla trött, psykiskt. Jag sov princip hela bussresan hem och tänker inte röra mig en meter mer än vad jag behöver nu ikväll. 
På bilden ser ni Linus, Linn, Milla som står ostadigt på sina skidor (haha bästa Millis), Felix, Shayan, Märta och så jag längst ut som står och poserar med min ena skidstav, Sandra står bakom kameran. Bra dag, helt klart. Inte mig emot att spendera en dag i backarna istället för i en skolbänk precis ;) 
Publicerat i Allmänt,

Kommentarer
Postat av: Julia Axelsson

Härligt, jag själv ska på skidsemester imorgon! :D

2015-02-18 @ 22:16:05
URL: http://julialinneaaxelsson.blogg.se
Postat av: Amanda

Vilka härliga bilder!

2015-02-19 @ 00:55:44
URL: http://tipsandstuff.blogg.se
Postat av: Elin Nilsson Walldén

Så himla härligt! Var och åkte skidor, i Romme också faktiskt!, för några år sedan med skolan :)

2015-02-19 @ 16:56:53
URL: http://nilssonwallden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback