Ridsporteventet 2015

Publicerat 2015-02-28 kl. 10:23:00 av Isabel Håkansson
..Och Barry gör det igen! Jag blir så imponerad av honom, som han planerar & engagerar sig! Detta var mest troligt hans sista ridsportevent någonsin, tur att det blev lyckat. Hihi. Som vanligt är stämningen lite halv-stel den första timmen, alla sitter grupperade vid olika bord och kollar i sina mobiler. Typ. Men sen när allt väl kommer igång så är det sååå roligt. Så go stämning och glada människor! Jag tog tyvärr inte så mycket kort under kvällen då mitt batteri på mobilen lyste rött, men bättre än inget.. ↓
 
Kvällens inspirationskälla går till -Linn Strelin. Vilken energikälla och glädjespridare hon är! Sen är hon otroligt fin och hela hon lös när hon klev in i lokalen. Så fräck som vågar sticka ut ur mängden och vara sig själv rakt igenom. Grymt cool tjej och verkligen en stor förebild!
Publicerat i Allmänt,

Kommentarer
Postat av: Lovisa Magnusson

Härligt att du också hade en grym kväll! Och såklart kan jag inget annat än att instämma - Linn ÄR grym, en otroligt fin och trevlig person! <3

2015-02-28 @ 20:47:29
URL: http://lovisamagnusson.horseworld.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback