Next up: Myskväll ♥

Publicerat 2015-02-03 kl. 20:56:00 av Isabel Håkansson
Hästarna reds ut ikväll enligt planerna och jag är heeelt genomkyld. Jag känner mig därför mer än värd en myskväll ihop med både mami och syrran efter både stallfix och lite plock här hemma. Den här kvällen har känts tung och jag har funderat mycket på allt. Framtiden, hästarna, familjen och vännerna.. Tänker & tänker tills allt plötsligt känns helt fel, liksom. Jag övertänker ofta vilket ger mig en oootrolig ångest och jag frågar mig själv om och om igen: varför? Det är så onödigt att provocera fram ett dåligt mående hos sig själv, tycker jag. Jag vill ju må bra, liksom.
 
Hur som helst, nu ska jag alltså hoppa in i en varm dusch och lägga i en go hårinpackning i håret samtidigt som jag sätter på en facemask. I helgen under min lilla stockholms-tripp så passade jag självklart på att gå in på "Lush", där jag köpte en ansiktsmask som heter "Mask of magnaminty". Jag har hört väldigt gott om den och den luktar heeelt underbart! Gillar ni doften av mint så hade ni ÄLSKAT den här facemasken, utan tvekan. Så, den och jag ska bekanta oss litegrann idag hade jag tänkt. 
 
Så - lite ta hand om mig själv tid och varva TV-tittande med lite plugg låter väl inte helt fel? Let's get into the cozy mood. 
Publicerat i Allmänt,

Kommentarer
Postat av: Isabelle Johansson

Super fin blogg den är såå bra ska du veta :D Kikar in här varje dag ska du veta kommenterar så ofta! ♥

2015-02-04 @ 06:24:43
URL: http://isabellejohaansson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback