Några bra..

Publicerat 2015-02-15 kl. 13:00:00 av Isabel Håkansson
Jag är jättekräsen när det kommer till bloggar som jag tycker är bra. Men åååh, vad bra bloggar det finns där ute, stora som små. Här nedan har ni några av mina personliga favoriter som jag läser varje dag och ÄLSKAR.

♥ Julia Axelsson's blogg. ♥
♥ Lovisa Magnusson's blogg. ♥
♥ Lisa Fager's blogg. ♥
♥ Sandra & Amanda's blogg. ♥
♥ Emma & Anna's blogg. ♥
♥ Michelle Petersson's blogg. ♥
♥ Vanessa's blogg. ♥
♥ Jonna's blogg. ♥
 
Dessa bloggar äger, enough said. Så himla energisprudlande, fritänkande och inspirerande människor som ligger bakom bloggarna. Deras bloggar innehåller allt man vill ha ut av en blogg, blod, svett, tårar och ett sunt förnuft. Jag är självklart öppen för fler bloggförslag, det kan aldrig bli för mycket bloggar att läsa ;) Så, har ni en blogg som ni skulle vilja tipsa mig om - kommentera nedan. Bloggar jag tycker om brukar med jämna mellanrum lyftas här, nästa gång kanske DIN blogg står med på min "favorit-lista", hihi.
Publicerat i Allmänt,

Kommentarer
Postat av: Julia Axelsson

Samtidigt som jag säger ett stort tack säger jag även ett stort detsamma, jag ÄLSKAR din blogg, enough said!!

2015-02-15 @ 16:24:39
URL: http://julialinneaaxelsson.blogg.se
Postat av: Vanessa

tack snälla du! Kan inte annat än att säga din blogg är riktigt bra den med! Läser din blogg, men kommenterar sällan, trots det är den grym! :D

2015-02-15 @ 17:45:05
URL: http://calleoville.blogg.se
Postat av: Lovisa Magnusson

Åh bästa du! Din blogg är en av de få som jag faktiskt läser varje dag <3
Tusen tack fina du!

2015-02-15 @ 18:18:47
URL: http://lovisamagnusson.horseworld.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback