Mellanlandat hemma.

Publicerat 2015-02-09 kl. 16:38:53 av Isabel Håkansson
Hej på er, goingar! ♥ Galen statistik igår, tack så mycket för det, verkligen. Idag försov jag mig i vanlig ordning så jag hade lagom stressigt imorse, my bad. Som jag sagt hundra gånger förut - jag MÅSTE bli bättre att kliva upp på mornarna. Men det känns bara så himla jobbigt att kliva upp ur sängen med vetskapen om att klockan är halv 7 på morgonen och att det är iskallt utanför bubblan i min varma & gosiga säng. Tro det eller ej, men jag älskar faktiskt att bara gå runt och strosa på morgonen, sminka mig i lugn och ro, och duka upp god frukost, bara jag kommit upp ur sängen det vill säga. Haha. 
 
Skolan rullar på iallafall, fokuserar på det jag ska och lämnar allt annat utanför. Har b.la tagit med mig ett kemi-häfte hem som jag ska plugga på ikväll, jag har prov på torsdag nämligen.. stenhård pluggning minst 1 timme varje kväll fram tills dess. Sen ska jag granska igenom en engelska uppgift och skicka in + träna spanskaverb och en massa ord som kan vara bra att kunna. Nästa vecka har vi första nationellaproven i spanska, om jag är nervös? EH, JA. 
 
Innan jag flyter iväg alltför mycket inom allt som har med skolan, plugg och prov att göra så tänkte jag bryta mönstret och prata om nånting betydligt roligare.. hästar ;). Idag ska Snobben ridas i paddocken om det har smält upp där, isåfall ska jag släpa fram några travbommar och jobba över dem. Lång låg form och mycket bakbensaktivitet. Efter att jag ridit Snobben ska jag ha lektion för syrran och Philip, fokusen där ska ligga på att Philip ska fatta rätt galopp i båda varven och kunna hålla igång utan att bryta av. Det kommer bli en sen stallkväll och jag är redan nu heeelt slutkörd, men vad gör man inte för det man älskar mest? 
Publicerat i Allmänt,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback