Godmorgon älsklingstorsdag!

Publicerat 2015-02-26 kl. 11:07:40 av Isabel Håkansson
Godmorgon, alla ni! Fy sjutton så dåligt jag uppdaterat dem senaste dagarna, men seriöst.. mina dagar har gått i ett enda svep och jag har inte hunnit annat än att rida & vara med kompisar, typ. Jag har varit uppe vid klockan 7 på morgonen två dagar i rad, så idag tog jag lite sovmorgon till klockan 9. När jag har lov så känns det bara mysigt att gå upp tidigt för att göra i ordning frukost & kicka igång dagen på ett bra sätt utan press och ångest över att man sovit bort halva dan. Love it!
 
Idag är jag hästledig och ska hem till pappa om en liten stund för att städa mitt rum där. Jag har dragit ut på det flera dagar nu, så idag ska jag få det gjort. Och så ikväll rullar förhoppningsvis bilen iväg mot göteborg, pappa opererades igår så han visste inte riktigt om han orkade åka idag.. men vi hoppas på det bästa! Annars så åker vi tidigt imorgonbitti istället, hihi. Jag ääälskar Göteborg och längtar dit så himla mycket, snart, snart så är vi där. 
 
Frågestundsvideon kommer upp ikväll, jag spelade in och la upp en video på min videofyme i förrgår och tänkte lägga upp den precis som jag lovat. Men kvalitén blev så himla dålig och som den perfektionist jag är så har jag ingen lust att lägga upp den här. Dessutom har jag fått en massa fler frågor sen jag spelade in den videon, sååå.. vi kör på en ny video idag istället! Det går lika bra det. 
 
Nu - make things happend. Vi ses senare, puss. 
Publicerat i Allmänt,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback