#Girlyproblems

Publicerat 2015-02-04 kl. 22:19:46 av Isabel Håkansson
Alltså, seriöst.. jag tror att jag tagit 100 bilder på mindre än 5 minuter nu och INGEN blir bra? Waaaah. Jag älskar att ta selfies, men det är sällan jag blir riktigt nöjd med dem, tragiskt nog.. haha. Det är verkligen typiska tjejproblem, man vill alltid se så himla bra ut, liksom. Aja, jag bjuder på bilderna över & nöjer mig med egobilder för idag ;) Enough is enough. 
 
Fasen vad oeffektiv jag varit ikväll, jag har verkligen inte fått nånting gjort utöver stallet! Jag som både skulle plugga och skriva tidsinställda.. nu står istället bloggen tom inför imorgon och jag har inte pluggat överhuvudtaget ikväll. Jag som alltid tjatar om hur viktigt det är att prioritera, hur dåligt har inte jag prioriterat ikväll? Jag har suttit vid datorn och lyssnat på musik heeela kvällen - bra jobbat, Isabel. 
 
Stallet gick bra idag påtal om nånting helt annat. Philip fick sig en promenad med jogging och lydnad, det fanns inte en chans att vi skulle kunnat köra honom idag med skridskobanan till underlag som det varit idag. Eller gått hade det säkert, men jag skulle aldrig våga ta den risken. Snobben longerades enligt planen, endast i skritt dock för han såg seriöst ut som bambi på hal is. Han halkade hela tiden och skrittade alldeles för fort för hans egna bästa. Min prins, han är så himla pigg och fin just nu. Synd att vi inte kan utnyttja det till max istället för att mesa runt i skritt på oplogade ridvägar eller i en glashal paddock. 
Publicerat i Allmänt,

Kommentarer
Postat av: Jonna

Usch vad trist att ni har så dåligt underlag :( sånt suger verkligen! Vi har bra underlag för en gångs skull, temperaturen ligger stadigt på minusgrader och snön börjar packas tack vare att dom plogar på vägarna i skogen - fet tummeupp.

2015-02-04 @ 22:45:02
URL: http://ponnyvalack.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback