Fredagslycka!

Publicerat 2015-02-06 kl. 16:44:30 av Isabel Håkansson
Det får bli ett sent godmorgon-inlägg från mig idag, hihi.. Så, godmorgon ;) Ni har nog precis som jag slutat skolan för dagen och mellanlandat hemma. Imorse försov jag mig, som vanligt, och hann med nöd och näppe till första lektionen bara några få minuter efter att lektionen börjat. Jag måste verkligen träna på det här med att lägga mig i tid om kvällarna och istället gå upp tidigt på mornarna. För som det ser ut just nu så lägger jag mig alltid 1-2 timmar försent vilket resulterar i att jag vaknar 45 minuter innan skolan börjar.. suck.
 
Efter skolan idag hur som helst så gick jag och Märta ner på stan en sväng för att köpa en present åt en kompis som fyllt år tidigare i veckan. Jag älskar att köpa presenter, så det var inte mig emot precis. Hihi. Så om en stund ska jag vandra ner till busshållplatsen i stan och åka hem till henne. Ikväll står det födelsedagsfirande och tårta på schemat, så mysigt!! 
 
Bloggen kommer mest troligt att stå tom ikväll, men imorgon kommer den uppdateras med en massa nya bilder och annat kul. Jag och Snobben ska ut och fotograferas litegrann och sedan ska vi ner på första bästa åker och racea järnet, det behövs verkligen! Meeeen, mer om det imorgon. Nu: Byta om och springa ner till bussen som kommer om 15 minuter! 
1,5 års gammal bild på mig och mitt hjärta. 
Publicerat i Allmänt,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback