Ett sent godmorgon ❤️

Publicerat 2015-02-11 kl. 11:21:38 av Isabel Håkansson
Godmorgon! Jag sitter i skrivande stund inne på min första lektion för dagen, imorse gick nämligen jag & en grupp till ur klassen och spelade in en låt som vi övat på i ettpar veckor under musik-timmarna. Det gick bra och var betydligt roligare än att starta morgonen med matte, haha ;) Så min morgon startade bra och jag är glad. Bättre blir det ju med tanke på att jag slutar tidigt idag och hinner rida Snobbens medans det fortfarande är ljust ute, woho! 

Det skriker vår ute, snön smälter alltmer för varje dag som går och solen lyser. Jag ÄLSKAR vår, och hoppas att vårvädret är här för att stanna. Det skulle verkligen göra livet komplett - for real. Ingenting går upp mot härligt vårväder när man levt med vinter, snö & blask alldeles för länge. Sol gör verkligen mycket för måendet, mörkret är en riktig energitjuv..

Hörni - le och var glada, mitten på veckan är kommen, några dagar kvar till fredag och helg. Jobba på och så hörs vi på bloggen om några timmar. Puss!

 
Publicerat i Allmänt,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback