En spontantripp!

Publicerat 2015-02-26 kl. 23:06:18 av Isabel Håkansson
Det blev sagt att vi inte skulle åka ikväll, men det ändrades i sista sekund och klockan 18:30 satt vi i bilen på väg ner mot Göteborg. Vi bokade ett hotellrum i Örebro när vi satt i bilen, så det är ifrån Örebro i vårt lilla hotellrum jag sitter och bloggar just nu. Så himla mysigt, jag och Pernilla sover i våningssängar och pappa sover i en stor dubbelsäng bredvid. Litet, men supermysigt.
 
Imorgon kliver vi upp tidigt för att hinna upp och käka lite god hotell-frukost innan vi fortsätter vår resa mot Göteborg. Waaah, jag längtar ihjäl mig! Det ska bli galet kul imorgon, verkligen. Dessvärre har jag ännu inte bestämt vad jag ska ha på mig.. hehe. Typiskt mig att vara sen med allting, så drygt! Frågestunds videon har som ni märkt inte laddats upp heller, men den kommer inom några dagar. Det lovar jag er.
 
Innan jag avslutar så måste jag få säga tack till er, tack för all er braiga respons ni ger mig angående mitt senaste inlägg. Det värmer så mycket ska ni veta, jag läser och tar till mig vartenda litet ord. Jag blir stolt när jag ser vilka fina och godhjärtade personer det är som är inne och läser, kommenterar & tycker till på min blogg. Ni är bäst! God natt, hörni. Vi hörs tidigt imorgonbitti! ♥
↑ Just nu ↑
 
 
 
Publicerat i Allmänt,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback