En lägesuppdatering..

Publicerat 2015-02-20 kl. 16:54:45 av Isabel Håkansson
Obeskrivligt trött är jag, herregud. Att gå upp tidigt på morgonen sätter sina spår, hehe. Men jag är iallafall superglad för nu har jag lov och endast en massa roliga saker att se fram emot. Inget tråkigt plugg eller tidiga mornar utan nu kör jag all in på LOV, leva för nuet och bara ta det lugnare än lugnast. Mitt lov kommer att inledas ihop med grymma vänner nu ikväll, så det kan inte bli annat än bra! 
 
Innan jag ska dra mig vidare ut iallafall så ska jag svida om ifrån mina tajta jeans och hoppa i ettpar rosa mjukisbyxor och sätta upp håret i en knut. Rummet ska städas & hundarna rastas, sedan ska jag se till att få lite mat i magen innan jag sminkar på mig litegrann, byter om och drar ut. Jag vet inte varför, men mitt rum ser ut som ett bombnedslag just nu.. jag som brukar vara så duktig på att hålla ordning på rummet har heeelt tappat greppet. Haha. Så det är prio nummet ett nu, att fräscha till inne på mitt rum. 
 
Dem här låtarna går på repeat just nu, lyssna och njut.. ↓
Publicerat i Allmänt,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback