Efter en 6 timmars bilresa - är vi tillbaka i Sala.

Publicerat 2015-02-28 kl. 19:57:59 av Isabel Håkansson
2 från igår ↑

Hej på er! Jag är såååå trött, får sitta och slå mig i ansiktet och dricka iskallt vatten i uppvakningssyfte varannan sekund. Idag har jag både gått på ullared i flera timmar OCH efter det - åkt bil i 7 timmar. 150 mil har vi åkt sammanlagt den här helgen, sjukt.. men så värt det! Mysigt och välbehövligt med lite trippar över till olika städer där man umgås och gör saker ihop. Så, nu har jag alltså lämnat Göteborg och saknar det redan. Som tur är så ses vi i sommar igen ;) Längtar.
 
Hur som helst, på Ullared så fick jag mycket nödvändigheter inköpta. Bland annat en ny ridjacka, hårfärg, hudvårdsprodukter, smink och lite annat smått och gott. Det finns så mycket bra och billiga saker på Ullared, stämningen är grym och alla människor är helt galna, springer runt som yra höns och proppar kundvagnarna fulla. Haha. Precis så det ska vara, så härligt!
 
Okej, back 2 reality. I skrivande stund sitter jag hemma hos pappa i Sala, the little town. Imorgon är jag tillbaka i stallet och om två dagar sitter jag återigen i skolbänken.. tyvärr. Dem nationella-proven kommer att bli alltfler och jag bävar mig något otroligt inför det. Engelskan och matten är det som skrämmer mig mest, jag vill verkligen göra bra ifrån mig och behålla mina betyg som jag har nu. Bara att ligga i & kämpa, det är så det är. Jag ser fram emot stallet imorgon iallafall, såklart. Snobben ska longeras innan jag sitter upp säger jag bara, jag sätter mig inte på honom efter att han vilat i flera dagar, inte som han är just nu iallafall! Busen.
 
Ni får ha en fortsatt grym lördag, hörni. Vi hörs igen imorgon! ♥
 
Publicerat i Allmänt,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback