Blogghästar jag skulle vilja rida..

Publicerat 2015-01-31 kl. 18:24:00 av Isabel Håkansson
A-ponny:
Jag gillar pigga och busiga ponnysar med glimten i ögat. Ärligt, så läser jag ingen blogg där det framgår att man har en livsglad och go shettis att rida med mycket power i, så jag får vara ego och säga att jag nöjer mig med min lilla shettiskille hemma! Philip ♥
 
B-ponny:
Nellie Berntsson's f.d B-ponny Stella. Hon verkade ha gaaaalet med energi och vilja framförallt. Jag tycker B-ponnysar överlag är fräcka ponnysar, och jag är så himla ledsen över att aldrig ha haft en riktigt B-ponny tid.. Jag har fått rida mycket B-ponnysar, men aldrig kunnat utvecklas på en och samma ponny, tyvärr. Men tillbaka till sak, Stella skulle jag mer än gärna rida på om jag fick chansen!
 
C-ponny:
 Ozzy, Ozzy, Ozzy.. Vilken stjärna! Han är ögongodis utan dess like och VEM hade inte velat sitta och trimma på en så fin ponny en fredagskväll inför en kommande tävlingshelg, liksom? GALET snygg häst med glimten i ögat och ett stort plus att han gillar hoppning. Ozzy blir ett självklart svar på den här kategorin!
 
D-ponny:
Julia Axelsson's Hassan. Han är jättesöt och verkar verkligen vara en helsnäll ponny som ställer upp på sin ryttare men fortfarande har mycket egna åsikter och fix-idéer för sig. Jättefin att kolla på och hoppar med god marginal. En stor fördel för hans coola färg och utstrålning, han sticker ut ur mängden och det gillar jag!
 
Storhäst:
Carro's foderhäst Corvette, O-M-G. Den är så himla rolig att kolla på när den hoppar proffsigt och helt perfekt, men gör små cirkuskonster emellan distanserna. Jag gillar hästar med mycket personlighet, och Corvette verkar innehålla en heeeeldel personlighet. Otroligt fin häst som jag inte skulle tacka nej till att prova på!
Publicerat i Allmänt,

Kommentarer
Postat av: Lydia

själv skulle jag nog vilja rida nellies Elvis! Tycker han är väldigt fin :)

Svar: Ja, verkligen!
isabelhakansson.blogg.se

2015-01-31 @ 19:09:25
URL: http://lydiaathieme.blogg.se
Postat av: Julia Axelsson

Nämen vad kul att höra! Och du beskrev min lilla buse helt perfekt, haha :)

2015-01-31 @ 23:04:48
URL: http://Julialinneaaxelsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback