5 saker om mig som jag inte berättat..?

Publicerat 2015-02-27 kl. 11:30:00 av Isabel Håkansson
Den här frågan fick jag i en kommentar i mitt frågestunds-inlägg. Och jag kunde verkligen inte svara på dem snabbt i en video, så jag bestämde mig för att skriva ner 5 saker om mig i ett inlägg istället då jag har lite mer tid på mig.. let's start. 

1. Jag har JÄTTEdålig syn och använder linser/glasögon. Jag ser princip ingenting utan mina linser (eller glasögon om jag inte har linserna i), allt är suddigt och flyter ihop med varann. 
 
2. En sak ni nya läsare nog inte vet om, jag har navelpiercing! Det är supersnyggt och jag har haft det i snart ett år nu, lovelove. 
 
3. Jag har jättedåliga tänder. Jag får jätte lätt hål i tänderna och har sammanlagt fått dra ut 7(!!) tänder. Ni skulle sett hur jag såg ut för två år sen.. shit, jag var kind of tandlös alltså. 
 
4. Tatueringar är det SNYGGASTE som finns, om ni frågar mig. Går allt som jag vill så har jag min första, lilla tatuering inom några månader. Hihi. 
 
5. Jag känner mig ofräsch hela, hela, hela tiden. Måste duscha varjedag, tvätta ansiktet noggrannt med scrub och ansiktsvatten både morgon och kväll, ha hårinpackning och ansiktsmask flera gånger i veckan, tvätta händerna & sprita ofta, ha på mig ny parfym hela tiden alltid ha rena sängkläder. Den värsta känslan i världen är att känna sig ofräsch.. usch. 
Publicerat i Allmänt,

Kommentarer
Postat av: Divorce your horse

Roligt att få veta lite mer om dig :)

2015-02-27 @ 12:28:00
URL: http://divorceyourhorse.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback