Trött, trött, trött.

Publicerat 2015-12-01 kl. 21:42:43 av Isabel Håkansson
Hörni, jag saknar er. Jag väntar fortfarande på min design och just nu känns det väldigt långt borta innan jag kan börja blogga igen, tyvärr. Men såfort den är klar, så lovar jag att sätta igång direkt. Det är en så enorm terapi för mig, att få skriva och att få dela med mig. Jag har bloggat på denna bloggen konstant i 32 månader, inte missat en enda vecka av mitt liv utan skrivit ner ALLT. Och nu... har jag missat nästan enhel månad. Det har hänt så mycket som jag vill skriva och dela med mig utan. Men jag väljer att vänta. 
 
Hoppas att vi hörs snart igen, och nästa gång med en ny och fräsch design & header ♥
Publicerat i Allmänt,

Kommentarer
Postat av: Alicia

Så sjukt fin!

2015-12-02 @ 19:55:11
URL: http://Nouw.com/TheBlondeRider
Postat av: Anonym

Vi väntar på dig! Kom tbx när du känner dig redo! Går in här VARJE dag för att se om du publicerat då jag bokstavligt talat älskar din blogg! En av dem bästa jag läst, har varit med sedan Salaryttarna och alltid tyckt om ditt sätt att skriva på! Hoppas du snart är tillbaka! <3

2015-12-03 @ 07:48:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback