Sunday

Publicerat 2015-12-13 kl. 15:38:16 av Isabel Håkansson
Alltså, vet ni? Jag vaknade upp imorse med halsont och täppt näsa, jätteförkyld. Det blev en sen kväll igår, så det har satt sina spår idag kan man säga. Mår bra i övrigt iallafall! Trivs med livet som det är just nu. Red en jättemysig uteritt på Snobben igår förmiddags, i både skritt, trav och även lite galopp där underlaget var bra. Han var pigg, glad och framåt och solen lös för första gången på veckor - en lyckad uteritt med andra ord. Hoppas att det blir plusgrader i veckan så jag kan trimma honom i paddocken, det skulle verkligen behövas.. Eller ännu bättre, att det kommer snö så att vi kan ut och pulsa i snön!! Åh. 
 
Meeeeen.. idag och ikväll kan jag inte göra varken något av det, utan måste ligga hemma och fokusera på att bli frisk istället. Tänkte ta en lång dusch och ha hårinpackning, ansiktsmask och smörja in mig med brun utan sol. Då känner man sig alltid hundra gånger fräschare än innan! Vi hörs senare ♥
Publicerat i Allmänt,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback