♥ Sneek-peek på min nyårsklänning ♥

Publicerat 2015-12-31 kl. 12:10:00 av Isabel Håkansson
Såhär ser min nyårsklänning ut iår.. Varken en kläninng med paljetter eller glitter, utan bara helt vanlig svart. Jag ville ha en klänning som satt lite mer "pösigt" upptill, och tightare nertill. Tycker det är så obekvämt att ha någonting som sitter runt över min mage, så denna klänning passar mig perfekt! Den är rätt kort och har en tendens att åka upp, så jag måste vara noggrann med att gå och dra ner den ofta. hehe. Har bett mina kompisar att påminna mig om det utifall att jag skulle glömma bort ;) 
 
Jag har förberett med glittriga smycken, armand och örhängen. Mitt hår ska vara lockat, naglarna glittriga och ögonen kommer att piffas upp med ettpar pampiga långa ögonfransar. Svarta klackar är givet! Jag är taggad inför vad kvällen har att erbjuda, hoppas på att mitt nyår blir grymt och att jag får inviga det nya året på bästa möjliga sätt. Jag uppdaterar er nog med lite live-inlägg senare ikväll skulle jag gissa på.. Så länge får ni ha det bättre än bäst! Let's rock nyårsaftooooon. 
Publicerat i Allmänt,

Kommentarer
Postat av: Lovisa Magnusson

Ha det bäst Isabel och ta hand om dig själv <3

2015-12-31 @ 12:24:32
URL: http://lovisamagnusson.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback