Sluta med hästar?

Publicerat 2015-12-21 kl. 12:57:00 av Isabel Håkansson
Sv. Hej Cicci! Som ett kort svar på din fråga.. hell to the NO! Skulle aldrig lägga av helt med hästar, iallafall inte som det känns just nu. Det är en så pass stor del av mitt liv, som jag aldrig kommer att kunna släppa! Mitt intresse har nått sina toppar men även sina allra djupaste dalar då jag påriktigt undrar VARFÖR jag sysslar med hästsporten.. men aldrig nånsin har jag funderat på att sluta helt. När Snobben är såld så ska jag nog testa på att vara hästlös ett tag, rida andras hästar och sådär. 
 
Men det är inte omöjligt att jag tar hem någon ny. Köpa häst vill jag nog inte göra som det är just nu då jag inte vet hur min framtid kommer att se ut, men ta hem på foder eller hyra häst i nåt år skulle jag absolut kunna tänka mig! Isåfall så blir det en duktig hopp-ponny/storhäst med tävlingsrutin med i bagaget som kan lära mig hur det ska gå till ute på tävlingsbanorna ;) Yes.
Önskar jag hade kunnat göra allt jag vill göra ihop med honom.. S♥
Publicerat i Allmänt,

Kommentarer
Postat av: Emilia

Tycker inte ens du ser nå långt ut på honom? :D

2015-12-22 @ 11:34:00
URL: http://emiliaa.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback