Sista skoldan innan JULLOV!

Publicerat 2015-12-17 kl. 09:15:11 av Isabel Håkansson
Godmorgoooon! Jag fick inte tillbaka mitt minneskort av syrran igår, vilket betyder att min kamera fortfarande är totalt oanvändbar. Påminnelse åt mig själv: låna aldrig ut minneskortet till Pernilla igen, någonsin. Hur som helst, idag är det torsdag och jag har precis fixat mig för att idag gå min första hela skoldag den här veckan. Jag är taggad på att få träffa kompisarna och plugga litegrann faktiskt! Vetskapen om att det är lugnt i skolan nu får mig mycket mer motiverad ;) Och att jag får lov imorgon gör det hela bara ännu bättre. 
 
Förresten! Håll utkik efter ett roligt inlägg som kommer att kunna gynna er ikväll eller någon av dem närmsta dagarna. Det befann sig nämligen ett väldigt roligt mejl i min inkorg igårkväll. Hmm.. vad för något får ni veta senare. Ni hästintresserade kommer att gilla det - just saying. Nu är det 10 minuter kvar tills bussen går och jag ska börja snöra på mig mina sneakers. Vi hörs senare, puss. 
 
Publicerat i Allmänt,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback