Sista dagen av 2015.

Publicerat 2015-12-31 kl. 09:00:00 av Isabel Håkansson
Godmorgon hörni.. Shit, idag vaknar jag upp till 31/12, vilket är det sista datumet som står skrivet i almenackan för dethär året. Imorgon är det januari, och ett nytt år har gått av stapeln? 2015, vilket j*vla år det har varit. Jag är inte samma människa idag som jag var för 1 år sen, och mina bästakompisar DÅ har jag tappat kontakten med. Iallafall dom allra flesta. Det är synd & JA, det suger. Men det är livets gång, man börjar olika skolor och växer ifrån varann. That's how it works. 
 
Jag hade en kick-ass sommar och lärde känna såååå mycket nya människor. Och vid närmare eftertanke, så är det under sommarlovet som jag förändrades allra mest. Till något bättre. Jag provade på nya saker, umgicks med nya människor, gjorde misstag och lärde mig av dem. Växte och blev till den jag är idag. Jag har mått skit det här året, gråtit mig till sömns många nätter. Hatat allt och alla och velat lämna den här stan för gott, flytta och börja om på nytt nån helt annanstans. Men jag har även älskat och uppskattat, trivts med livet och känt mig mer hemma än vad jag någonsin gjort under alla mina 7 år här i Sala. 
 
Alltså, för att sammanfatta texten ovan om mitt 2015: Jag har varit förvirrad, inte vetat riktigt vad jag vill eller hur jag känner. Men, börjat hittat mig själv någorlunda och finna en balans. Lärt känna nya människor, vilket gjort att jag provat på nya saker och växt i mig själv. 2015 tror jag kommer att vara svårslaget, faktiskt. MEN.. jag siktar självklart in mig på att 2016 ska bli ännu bättre. 
Här är två låtar som kommer att påminna mig om 2015, verkligen. Sista låten ger mig rysningar. Tack 2015 för alla oförglömliga minnen och upplevelser. 
Publicerat i Allmänt,

Kommentarer
Postat av: Vanessa Andersson

GRYMMA låtar!!!

2015-12-31 @ 09:36:00
URL: http://vanessaandersson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback