Önskelista - jul 2015.

Publicerat 2015-12-08 kl. 13:05:00 av Isabel Håkansson
 
• Pengar - Pengar kommer på en självklart förstaplats när jag tänker över vad jag önskar mig i julklapp. Jag vill börja lägga undan och spara pengar för att sedan kunna hitta på lite vad jag vill i typ.. sommar ;). Sen är det alltid skönt att ha lite pengar att röra sig med, liksom. 
 
• Anastasia brow promade - Har sett och hört sååå mycket bra om denna produkt! Ögonbryn är A och O, och jag kämpar varje dag med mina egna, haha. Med denna så tror jag det kommer bli betydligt lättare att forma och fixa dem, än med mitt vanliga ögonbrynspuder ifrån H&M. 
 
• Contour kit - Yes, yes, yes. Det är en så enorm skillnad före och efter man lagt contour i ansiktet, och jag känner att ett bra contour kit saknas i min sminkväska som det är nu. 
 
• Presentkort på hööks - Jag behöver nya ridstövlar eftersom mina andra blivit snodda (yes, ni läste rätt, tyvärr) och ridbyxor då jag är trött på enbart svarta ridbyxor som jag haft förut. 
Publicerat i Allmänt,

Kommentarer
Postat av: Mia

Jag är en konstig människa och är i huvudet också låt mig vara det då! Appceptera mig son som jag är då. Vi ska appcepteras andras människors sjukdomma. funktionshinder m.m.!!!!!!

Svar: Ursäkta?? Jag har aldrig uttryckt mig om någon annans varken sjukdomar eller funktionshinder?
isabelhakansson.blogg.se

2015-12-08 @ 14:05:43
Postat av: Jen

Oj vad tråkigt att någon har stulit dina ridbyxor :(

2015-12-08 @ 20:11:25
URL: http://www.sparkles.se
Postat av: Jen

Oj vad tråkigt att någon har stulit dina ridbyxor :(

2015-12-08 @ 20:11:25
URL: http://www.sparkles.se
Postat av: OLIVIA | 17,5 årig tje j mediebranschen

Stulit ridbyxorna? Hur gick det till :/

Svar: Stulit mina ridstövlar! Jadu.. Dem knipsar upp hänglåset till vår sadelkammare och går in :/ idioter!
isabelhakansson.blogg.se

2015-12-09 @ 01:30:54
URL: http://www.kaffedrickare.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback