Ny vecka & nya möjligheter!

Publicerat 2015-12-07 kl. 08:58:00 av Isabel Håkansson
Me today. 
 
Jag har börjat gilla måndagar mer och mer på senaste tiden, att vi börjar klockan 10 på måndagar är en utav dem stora anledningarna ;) Denna veckan har vi dessutom luciauppträdande på fredag, vilket jag ser fram emot supermycket! Älskar lucia, det är så mysigt och fint. Men sen får vi inte glömma alla proven vi har denna vecka också, hehe. Idag tillexempel så startar vi igång den nya skolveckan med ett matteprov, följt av ett juridikprov på onsdag och en svenska redovisning på torsdag. Kämpa. 
 
Efter skolan så väntar stallet som vanligt och Snobben ska ridas ut till galoppslingan efter gårdagens trimjobb. Och påtal om gårdagens trim, SHIT så duktig han var! Joggade fram honom på lina eftersom han stått i två dagar, men när han fått busa av sig några varv så lugnade han ner sig fort och då hoppade jag upp. Tog tyglarna och började jobba direkt, och han gick ner i en fin och bärig form direkt. Jag log mig igenom hela ridpasset, ville aldrig hoppa av. Hoppas vi kan fortsätta på samma spår idag! 
Publicerat i Allmänt,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback