Något jag drömt om länge - backpacking.

Publicerat 2015-12-17 kl. 13:39:05 av Isabel Håkansson
Något jag vill göra i livet, eller snarare något jag SKA göra i livet, är att resa runt och se mig om i världen. Gärna bara några dagar efter att jag tagit studenten.. föreställ er, att bara ta med en resväska och ihop med bästakompisarna åka ner till t.ex Australien och när ni anlänt på flygplatsen där nere - inte ha några planer alls. Inte ha bokat hotell eller har nånstans att ta vägen, och bara ta varje dag som den kommer. Jobba lite, utforska djurlivet där, festa, bada, sola, träffa nya människor och leva ett helt bekymmerfritt liv i några månader eller ett år. Dröm
 
Länderna jag helst skulle vilja åka till är Australien (förstå alla häftiga djur som finns där), Barcelona, Florida eller Thailand. Eller egentligen vilket varmt land som skiljer sig ifrån tråkiga Sverige som helst.. Tiden, kan du gå lite fortare? 
 
 
Publicerat i Allmänt,

Kommentarer
Postat av: Elsa

Är säkert kul om man trivs med att ha det så :).
Men skulle nog inte vara något som passade mig. Gillar självklart att resa max en vecka eller två. Men annars trivs jag hemma. Vill ha mål, planer och strukturera upp min vardag. Trivs inte med att bara va och ta dagen som den kommer. Alla är vi olika! :)

Svar: Inte jag eller egentligen, men vore en upplevelse & bra för mig att få göra det tror jag! Japp, absolut :D

Kram
isabelhakansson.blogg.se

2015-12-17 @ 16:00:19
URL: http://elsajohnsen.for.me
Postat av: Jen

Jag älskar att resa! Skulle aldrig vilija backpacka, men tycker definitivt att man ska passa på när man är ung :D

2015-12-17 @ 20:51:14
URL: http://www.sparkles.se
Postat av: Josefine

Omg, vi har typ samma dröm! Förutom att backpacka, har alltid velat åka till Australien och typ surfa eller något sånt! Tycker det är ett väldigt häftigt land ^^

2015-12-18 @ 21:21:02
URL: http://josefineflinkfeldt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback