Min eftermiddag i bilder..

Publicerat 2015-12-19 kl. 18:50:57 av Isabel Håkansson
Började med att ta oss an den svåra utmaningen att köpa julklappar åt våra småkusiner som vi inte träffat på ÅR.. Senast var för kanske.. 4-5 år sen? Inte haft nån som helst kontakt med släkten på pappas sida dem senaste åren, tyvärr.. Anledningen är kort och gott att vi bor så otroligt många mil ifrån varandra, nästan 70 mil. Så vi har ju ingen aning om vad dem tycker om, gillar dem barbiedockor, lego, bilar, pyssel? Hoppas det vi köpte kommer att falla dem i smaken iallafall. Hihi.
Gick in på H&M därefter för att kolla lite på deras "nya" smink och hittade då denna nyhet ifrån babyliss. Det ska då vara ett blush och ett läppbalsam i en och samma förpackning? Vart lite skeptisk då konsistensen var densamma som ett vanligt läppbalsam, så det är vad jag enbart skulle använda det till ifall jag ägde ett. Tror inte det skulle vara jättemysigt att kleta på sig det på kinderna, liksom.. hmm.
Provade määängder med glittriga kjolar, linnen och klänningar till nyår, men hittade inte ett enda plagg som föll mig i smaken. Antingen satt det för tight, för pösigt, var för långt, för kort eller ful u-ringning. Börjar bli lite småstressad nu, jag menar.. det är typ 1,5 vecka kvar??? Bilden är tagen i ett omklädningsrum inne på Gina i mina egna kläder.
Sedan gick vi in på min favvo butik, lush ♥ Fick med mig lite saker hem, b.la en läppscrubb som luktar så oootroligt gott! Alla produkterna där inne känns så fräscha och lyxiga, på nåt sätt. Att allt dessutom är veganskt och gjort på ingridienser som är 100% naturliga gör det hela ännu bättre! Skulle kunna vara inne på lush i timmar för att bara lukta och känna på allt.
Avslutade med middag på en china-resturang. Så gott & mysigt. Nu har vi handlat julklappar, presentpapper, inslagningslådor och presentdekorationer hela dagen och jag är precis som jag förespådde tidigare imorse - heeelt slut. Ska lägga mig i ett bad nu och bara ta det lugnt resten av kvällen. PUSS.
Publicerat i Allmänt,

Kommentarer
Postat av: Lovisa Magnusson

Ser helt underbart ut ju!! Så kul att du bjuder på dagsfärska bilder, det gav verkligen bloggen ett lyft :D Hoppas du visar vad du köpte också, hade varit jättekul att se :)

2015-12-20 @ 16:01:26
URL: http://lovisamagnusson.horseworld.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback