Lycka att få sluta 13:00 en onsdag!

Publicerat 2015-12-09 kl. 14:34:00 av Isabel Håkansson
Heeeej på er! ♥ Jag kom precis hem ifrån skolan då vi fick sluta klockan 13:00 idag vilket var såå skönt. Fick reda på resultatet av ett matteprov idag, vilket gick sisådär. Matte har, eller kommer aldrig bli my cup of tea, nånsin. Ställer man upp ett tal åt mig, så ser jag inget mattetal, jag ser kinesiska. Littarly. Blir mer än nöjd ifall jag blir godkänd i mattekursen överhuvudtaget.. Skrev ett juridik-prov innan mattelektionen iallafall som kändes helt okej bra, hoppas att min magkänsla kommer att stämma in med provresultatet sen. 
 
Anyways, nu när skolan är avklarad så återstår bara det roliga - stallet. Idag ska Snobben få ta det lite lugnt i form av en långpromenad i skogen. Att bara få komma ut och lyfta lite på fötterna över stock & sten tror jag är precis vad han behöver nu, och jag med för den delen. Som ni vet så har vi inget ridhus vid stallet där vi står, och närmsta ridhus ligger typ.. jättelångt bort? Så under vinterhalvåren så får man ta varje dag som dem kommer och anpassa sig efter vädret och underlaget. Vi jobbar på så gott vi kan, helt enkelt! 
 
Nu - inta sängläge i 30 minuter innan jag ska ge mig ut i kylan igen. Vi hörs senare ikväll... 
Publicerat i Allmänt,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback