Lördagsmorgnar ♥

Publicerat 2015-12-12 kl. 10:31:14 av Isabel Håkansson
I hela mitt liv så har jag skrivit "mornar" men.. nu visade min dator att det skulle stå "morgnar" istället. Hm. Aja, hur som helst - hej & GODMORGON hörni! Min kväll igår blev inte alls som planerat, utan bara några minuter efter att jag tryckt på publicera knappen på mitt inlägg igår så smsade Sandra och frågade om jag ville med ut och käka. Sagt och gjort så gjorde jag det och därefter följde jag med henne ut och träffade lite kompisar. Kom hem lite innan 12 inatt och somnade direkt nästan, var så trött och så slut.. haha. 
 
Hade planerat en lååång sovmorgon för att ta igen lite missad sömn men vaknade av mig själv klockan 9 ändå, suck. Är det bara jag, eller när man har skola och måste upp, så känns det som om man skulle kunna sova i en evighet. Och när man är ledig och faktiskt kan sova ut, så vaknar jag av mig själv tidigt iallafall? Sååå drygt. Tänkte fixa stallet och rida Snobben nu på morgonen iallafall så det är gjort och så kan jag planera eftermiddan/kvällen därefter. Sounds like a plan. 
 
Nu: Hoppa i min vita mjukisdress och käka frukost framför Therese Lindgren's senaste video. PUSS. 
Publicerat i Allmänt,

Kommentarer
Postat av: Lovisa Magnusson

Åh vad mysigt :D Och jag håller verkligen med dig om det där med att vakna tidigt när man faktiskt har möjlighet att sova ut. Såå typiskt.
Hoppas du får en bra dag <3

2015-12-12 @ 11:11:51
URL: http://lovisamagnusson.horseworld.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback