Hur gör ni med era hästar idag?

Publicerat 2015-12-31 kl. 15:30:00 av Isabel Håkansson
Det är sista dagen på 2015 och klockan 00.00 inatt så går vi över på ett nytt år. Det firar vi in med raketer som låter högt, och glittrar i olika färger uppe på himlen. Något som kan anses vara väldigt läskigt och en stor stressfaktor för våra älskade djur. För mig känns det som en självklarhet att jag tar in Snobben och låter honom sova inne i stallet över natten. Ha radion i stallet på och fylla upp med hö i hönätet så det räcker hela natten. Bomull i öronen också en självklarhet. Men.. min fråga till er är då alltså - hur gör ni med era hästar ikväll? 
Publicerat i Allmänt,

Kommentarer
Postat av: Emilia

Samma som du. In i stallet och radion på!

2016-01-01 @ 12:09:11
URL: http://emiliaa.webblogg.se
Postat av: Lina

Hästarna står inne, vilket de gör var natt ändå.
Lyset låter vi vara tänt så de inte ser det på samma vis, ger extra hö innan tolvslaget och om det skjuts mycket runt omkring så har vi radion igång.
Detta behövdes inte igår eftersom att dem inte sköt så mycket där jag bor utan mer runt omkring så det ekade med ljud men hästarna var lugna =)

2016-01-01 @ 12:59:24
URL: http://nouw.com/linanilsson91

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback