Hotellfrukost » resan fortsätter.

Publicerat 2015-12-23 kl. 08:52:36 av Isabel Håkansson
Pappa väckte oss kl 07 imorse, tog ett tag för mig att överhuvudtaget förstå vad han stod och gapa om.. var sååå trött. Somnade inte förrän klockan började ticka mot klockan 02 inatt, vilket inte var det smartaste draget utav mig kanske.. I och med att klockan var så lite när vi intog frukostbuffén & jag var så trött så kunde jag knappt äta något alls. Brukar älska hotellfrukost, men imorse blev jag illamående av bara tanken. Ugh. 

Nu fortsätter resan uppåt i landet, det är jättehalt ute så vi tar oss fram sakta men säkert. Bilen är proppfull av presenter inslaget i röda julklappspapper som ska delas ut till släkten. Kul, kul.. hoppas dem blir glada. Är faktiskt lite nervös inför att träffa släkten på pappas sida, har inte haft kontakt med dem på ÅR. Varken över internet, telefon eller i verkligheten. Men.. det ska nog gå bra. Hoppas jag. 
2 bilder tagna tidigare imorse ↑
Publicerat i Allmänt,

Kommentarer
Postat av: Michelle Petersson

Det går säkert bra Isabel. GOD JUL på dig! :D
Kram

2015-12-23 @ 08:59:36
URL: http://nouw.com/michellepetersson
Postat av: Carro

Det kommer gå superbra! Det ska bli så kul att träffa er😄

2015-12-23 @ 15:51:03
Postat av: Lovisa Magnusson

Det kommer säkert gå bra! Håller tummarna för er <3

2015-12-23 @ 16:00:07
URL: http://lovisamagnusson.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback