♥ Friyay ♥

Publicerat 2015-12-18 kl. 08:44:00 av Isabel Håkansson
Godmorgon bloggers! Läget? Med mig är det bra, bättre än bra faktiskt! Anledning? - IDAG FÅR VI JULLOV. Jag har alltså, idag, klarat mig igenom halva ettan på gymnasiet. Det har varit rena rama h*lvetet med mycket plugg, tidiga mornar, sena kvällar och intensiva veckor. Jag är så skoltrött nu, och behöver få några veckor att bara vila ut och ladda upp ny energi inför vårterminen sen. Julllovet kommer så himla passande, verkligen. 
 
Efter skolan idag så åker jag dirket ut till stallet för att rida Snobben. Det är plusgrader ute nu, så förhoppningsvis kommer jag kunna både skritta, trava och galoppera idag. Hoppas! Red i paddocken igår, ett lydnadspass i skritt. Roligt? Nja. Men välbehövligt om nåt. Flyttade honom undan för skänkeln, tränade halter, bakdelsvändningar och stretchade igenom sidorna. Så idag blir det uteritt! När stallet är fixat så ska jag hem snabbt för att duscha, packa och käka innan bilen rullar vidare mot Stockholm där helgen ska spenderas ihop med papi. Sån bra start på lovet. 
 
Nu - åka till skolan.. om några timmar får jag lov, hörni. Kan knappt fatta det!! Loooooove. 
PS.. glöm inte tävlingen om ett presentkort värt 500kr HÄR
Publicerat i Allmänt,

Kommentarer
Postat av: Emilia

Så fin du är! Har du löshår? :)

2015-12-18 @ 16:34:12
URL: http://emiliaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback