Ett spännande mejl..

Publicerat 2015-12-30 kl. 10:23:00 av Isabel Håkansson
Hörni, i min inkorg i fredags så befann sig ett mejl som gjorde mig nervös, men samtidigt ändå väldigt glad och stolt. Nämligen en förfrågan om att bli intervjuad på ett ridsportevent inför måååånga människor. Lilla jag, som blir nervös när jag ska redovisa inför en klass på 25 personer, liksom. Jag måste tänka över frågan i ettpar dagar, men det hade varit galet roligt om jag skulle vågat göra det.. Och om inte annat ett väldigt bra sätt att sprida min blogg på. Hm.. 
Publicerat i Allmänt,

Kommentarer
Postat av: Vanessa Andersson

Det blir kul!! 😍

2015-12-30 @ 10:26:13
URL: http://vanessaandersson.se
Postat av: Michelle Petersson

Tror jag har fått samma mail och behöver oxå fundera en del ;)

Svar: Haha åååh, vi kör tycker jag!! ;)
isabelhakansson.blogg.se

2015-12-30 @ 16:24:17
URL: http://nouw.com/michellepetersson
Postat av: Lovisa Magnusson

Grymma du, du klarar det! <3

sv: Tanken var faktiskt att filma passet. Hade till och med kameran med.. Men, om du läser utvärderingen av passet så förstår du säkert varför det inte fanns läge att ta upp kameran och filma en häst som knappt hade alla fyra hovar i marken hälften av tiden.. Men troligtvis blir det en tripp till ridhuset i helgen. HOPPAS på att kunna bjuda på film <3 Kram

2015-12-30 @ 21:24:17
URL: http://lovisamagnusson.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback