En snabb lista över dagens planer..

Publicerat 2015-12-28 kl. 10:55:38 av Isabel Håkansson
♥ Blogga (vilket jag gör just nu, hihi) 
 
♥ Käka frukost & byta om.
 
♥ Åka ut till stallet för att rida i snön!!!!!!!
 
♥ Smörja sadel & träns. 
 
♥ Åka hem, duscha och äta.
 
♥ Oplanerat. 
 
Som ni ser så har jag en rätt lugn dag planerad såhär långt, med enbart stallet på att göra-listan. Vi får se vad kvällen har att bjuda på, men som det känns just nu så vill jag bara vara hemma, plocka på rummet och se på serier heeela kvällen och natten lång ;) Men som sagt, jag är öppen för förslag. Jag är riktigt taggad på den här veckan faktiskt, med nyår på torsdag och allt. Life is good! 
↑ Utanför fönstret just nu. ↑
Publicerat i Allmänt,

Kommentarer
Postat av: Michelle Petersson

Skönt med en lugn dag! :D Och härligt att det äntligen blivit lite snö :D
Kram

2015-12-28 @ 12:45:20
URL: http://nouw.com/michellepetersson
Postat av: Emelie

Jag brukar också göra sånna listor över vad som ska hinnas med under dagen. Tyvärr brukar de bli alldeles för långa...

2015-12-28 @ 14:49:47
URL: http://exaequestrian.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback