En ridtur i snökaoset ♥♥

Publicerat 2015-12-27 kl. 20:19:46 av Isabel Håkansson
↑ 2 bilder från idag, Snobben räcker alltid ut tungan och sparar vatten i munnen efter att han druckit. Min gulliga, älskade lilla Snobb ↑
 
Hej på er! Idag red jag ut Snobben i snökaoset, vilket kan låta rätt hemskt men faktiskt var rätt mysigt. Jag utrustade oss med tjocka kläder, ridtäcke till Snobben och luddiga benskydd och en massa reflexer. Snobben var så himla glad och uppskattade verkligen att få skrittas ut en vända. Han skrittade på i rask takt med öronen framåt, ingen som helst tvekan ifrån hans sida. Snobben ÄLSKAR snö, så han gick och ruskade på huvudet hela tiden och ville galoppera. Men.. det tar vi imorgon istället ;) 
 
Just nu ligger det ett tjockt täcke med snö över backen, nästan en decimeter pudersnö. Ligger det kvar tills imorgon när jag ska ut och rida så blir det ett pass i paddocken, för att sedan kanske avsluta med lite bus-galopper ute på fältet bredvid paddocken.. det beror på hur pigg han är! Vill inte utmana ödet alltför mycket ;) Hinner inte skriva mycket mer nu.. är hos en kompis & vill kunna vara lite social med henne. Så checkar ut ifrån bloggen för kvällen. Puss, vi ses imorgon. 
Publicerat i Snobbens ridbok,

Kommentarer
Postat av: Vanessa andersson

brr låter kallt..Bara tanken på snö får mig att frysa. Njä jag föredrar uteritter på sommaren ;)

2015-12-28 @ 09:40:20
URL: http://vanessaandersson.se
Postat av: CJ

Så söta bilder! Och tusen tack Isabel för så fina ord på inlägget om min pappa. <3

2015-12-28 @ 17:58:40
URL: http://cjs.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback