En rejäl sovmorgon & dagens to do:

Publicerat 2015-12-20 kl. 12:21:21 av Isabel Håkansson
Godmorgon, eller hej.. Jag vaknade precis, klockan är 12.10 och jag har aldrig haft mer ångest - JAG HATAR ATT VAKNA EFTER KLOCKAN 10!!! Jag har redan på två dagar lyckats ställa om mitt dygn helt och hållet.. Somnar inte förrän klockan närmar sig 02 på natten och vaknar.. typ nu? Ikväll ska jag gå och lägga mig innan klockan 00 och imorgon ska jag upp tidigt och få stallet gjort på morgonen, punkt. Här är dagens planer hur som helst ↓

• Åka iväg och luncha på nån resturang. 
 
• Mamma hämtar oss därefter och så rullar bilen mot Sala igen. 
 
• Stallet ska fixas och Snobben motioneras. 
 
• När stallet är klart - hem, duscha, blogga. 
 
• Oplanerat. 
Jag och fina Sune står för bilden. 
Publicerat i Allmänt,

Kommentarer
Postat av: Lovisa Magnusson

Härligt med sovmorgon ju! ;) Själv somnade jag 02 igår (idag, haha), men vaknade ändå strax efter 08. Ganska surt, men samtidigt håller jag med dig - man får lite panik när man vaknar och det i princip inte är någon idé att käka frukost eftersom det snart är lunch, haha. ;)

2015-12-20 @ 16:00:35
URL: http://lovisamagnusson.horseworld.se/
Postat av: Molly Bergh

Haha håller med dig! När jag vaknar efter 10 så känns det som att jag har slösat massa timmar på dagen genom att sova ;)

Du har väl inte missat tävlingen som pågår på min blogg just nu? Det är en utlottning av ett presentkort från Hästia på hela 1.000 kronor. Bästa julklappen ju! Var gärna med om du har lust - http://www.mollybergh.se/utlottning-av-presentkort-vart-1000kr-21865686

2015-12-20 @ 19:33:03
URL: http://www.mollybergh.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback