En 60-mils bilresa att se fram emot..

Publicerat 2015-12-22 kl. 11:12:00 av Isabel Håkansson
Godmorgon ♥♥ Inleder detta inlägget genom att utbringa ett stort TACK till er bloggläsare som varit så flitiga att kolla in bloggen dem senaste dagarna. Vi klättrar i listan varenda dag samtidigt som siffrorna stiger. Så himla roligt! Blir så motiverad och har mer lust att blogga nu än vad jag kan minnas att jag haft på ÅR. Tack ännu en gång. 
 
I skrivande stund ligger jag hemma hos min kompis och har alldeles precis vaknat. Idag kommer pappa och hämtar mig och Pernilla, och sedan börjar våran långa bilfärd upp mot Norrland där vi ska fira jul iår. Över 60-mil ska vi åka, och det kommer att bli många timmar i bilen. Mobilen och datorn är full-laddade och pappa har med sig ett trådlöst Wifi som vi kommer att kunna använda i bilen. Perfekt ju! Ska passa på att kolla ikapp några avsnitt av gossipgirl och blogga en massa. Sannah rider Snobben så att han slipper stå, så snällt. 
 
Vet ni.. imorgon bestämdes det att en familj vi haft kontakt med ett tag nu, ska komma och provrida Snobben på lördag förmiddag. Waah, är så nervös inför det. Hoppas Snobben sköter sig och inte testar tjejen som ska provrida alltför mycket ;) 
2 webcam bilder ifrån igårkväll.
Publicerat i Allmänt,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback