Dagens planer..

Publicerat 2015-12-16 kl. 10:53:00 av Isabel Håkansson
06:40 (då jag vaknade, hihi)-16:00 - bara vara hemma och försöka bli frisk. 
 
16:00-17:00 - gå till körskolan och skriva in mig så jag får börja övningsköra snart. 
 
17:00-17:15 - bussen mot stallet.
 
17:15-20:00 - stallet, rida Snobben och pyssla med honom. 
 
20:00-21:00 - äta, duscha, blogga och göra mig redo för skola imorgon.

Planen var att gå till skolan idag, jag var inställd på det. Men när jag vaknade upp imorse och fortfarande inte var frisk, så tyckte både jag och mamma att det var bäst för mig att vara hemma en dag till. Dem sista proven och inlämningsuppgifterna är trots allt gjorda nu, så jag missar inte nånting. Ska skritta Snobben ikväll, känner för att rida långt för att på såsätt kunna tömma honom på så mycket energi som möjligt.. hm.
Han håller på så mycket energi min lilla ponny, tycker synd om honom att han bara kan skrittas nu. Bebis♥
Publicerat i Allmänt,

Kommentarer
Postat av: Lina

Jag är också hemma från skolan nu. Jag har dock inte slut på inlämningar då jag har en stor so-uppgift som ska in imorgon. Så den kommer att göra mig sällskap i stort sett hela dagen!

2015-12-16 @ 12:37:02
URL: http://linastroom.blogg.se
Postat av: Molly Bergh

Även jag är hemma... Hoppas att du mår bättre snart! <3

2015-12-16 @ 15:10:08
URL: http://www.mollybergh.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback