Checkade in på hotell!

Publicerat 2015-12-22 kl. 21:12:28 av Isabel Håkansson
 
Det blev senare än tänkt som vi kom iväg, så vi åkte ca 10 mil nu ikväll och checkade alldeles precis in på hotell. Superfint hotell och stora sängar, loooove. Kommer sova gott inatt ;) Imorgon fortsätter färden mot Norrland och snön. Känns skönt att bara få ta det lugnt ikväll, vi var iväg och köpte med oss lite gott hit till hotellrummet och ska nu bara ta det lugnt, kolla film och käka. 
 
Snobben reds igenom i alla gångarter utav Sannah tidigare idag. Inga konstigheter, hon tyckte han kändes mjuk och fin. Liiite stel i sidorna när man red på volt spår, men det jobbar vi på varenda dag. Är säker på att det har mycket med att göra att han inte får gå ordentligt vissa veckor pågrund av underlaget, men jag gör så gott jag kan för att hålla igång honom! Det första jag tänker göra på fredag när jag kommer hem är att ta ut och trimma honom i paddocken, blir så ridsugen såfort jag åker ifrån stallet... 
 
Vad har ni gjort idag? Har ni ridit era hästar och isåfall hur? Nyfiken.
Publicerat i Allmänt,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback